Skupina SIJ je osvojila priznanje Nabavna praksa leta 2024!
Preberite več
ChatGPT je pritegnil zanimanje širše skupnosti in spletnih trgovcev. Dirk Cohausz nam bo predstavil nekaj zanimivih idej in dilem v zvezi z umetno inteligenco. Ta bo kmalu korenito spremenila potrošnike in njihovo vedenje. Bomo postali bolj previdni iskalci resnice v svetu umetne inteligence? Ali pa se bomo sprijaznili s popolno odvisnostjo od nje? Podjetja se morajo pripraviti na spremembe in se prilagoditi novi realnosti.
Ocene kupcev so digitalni ekvivalent reklami od ust do ust, ki je znano ena najbolj učinkovitih oblik promocije. In ne samo to – avtentične ocene kupcev pomagajo pri prodaji tako v spletni kot v klasični trgovini.
Melisa Cakir Suskun, podpredsednica za odnose s strankami pri družbi Segmentify nam bo predstavila strateške in taktične prijeme za zagotavljanje rasti spletnega poslovanja. Izvedeli bomo, kako se naloge lotiti v praksi, kateri kazalniki so pri tem najbolj merodajni in kako so pri Segmentifyu oblikovali uspešno strategijo za rast prodaje.
Podjetja nenehno iščejo načine za premagovanje gospodarske negotovosti. Jerko nam bo razkril, kako povečati prepoznavnosti svoje blagovne znamke preko zabavnih vsebin in izboljšati učinkovitost trženja s pomočjo umetne inteligence, avtomatizacije in orodij za poslovno sporočanje. Le redki se tega lotijo pravilno, vendar obstaja način, da se izognete pastem in skrajšate krivuljo učenja, ki vodi do uspeha.
V zadnjih letih je e-trgovina spremenila način našega nakupovanja. Z le nekaj kliki lahko prek spleta kupimo skoraj vse, izdelki pa so nam nato dostavljeni kar pred lesten prag. Vendar pa je zaradi ogromne količine spletnih izdelkov lahko strankam izjemno težko najti točno tisto, kar želijo. Odgovor na tovrstno zagato lahko najdemo v priporočilih za izdelke, ki jih poganja umetna inteligenca. Z analizo podatkov in vedenja strank lahko tovrstna priporočila predlagajo izdelke, ki so prilagojeni željam vsakega posameznika, zaradi česar je spletna nakupovalna izkušnja bolj prilagojena in učinkovita. Ne samo, da to izboljša uporabniško izkušnjo, ampak tudi znatno vpliva na stopnjo konverzije v e-trgovini, saj je večja verjetnost, da bodo stranke opravile nakup izdelkov, ki ustrezajo njihovim interesom. Ta tema bo raziskala, kako priporočila za izdelke, ki jih poganja AI, preoblikujejo industrijo e-trgovine in izboljšajo stopnje konverzije od brskanja do končnega nakupa.
Predstavitev bo zajemala tržni potencial regije MEASA, predstavitev vodilnih podjetij za digitalno trgovino ter vizijo Dubaja, da postane vodilno središče digitalnega poslovanja v regiji. MEASA združuje Bližnji vzhod (ME), Afriko (A) in Južno Azijo (SA), ki vključuje 3,5 milijarde ljudi. Prodor digitalnega trgovanja je v tej regiji veliko manjši, kot v drugih delih sveta, zaradi česar je trg zelo privlačen za novince. Kljub prisotnosti Amazona in Ebaya, v tej regiji še vedno prevladujejo lokalna podjetja za digitalno trgovino, kar predstavlja veliko priložnost tudi za druge mednarodne korporacije in podjetja za vstop na trg.
Dubaj je pred kratkim v tako imenovan ”Commercity” vložil milijardo USD, ki ponuja logistično in infrastrukturno podporo takšnim korporacijam.
Pogovorno trženje, ki bazira na uporabi orodij za klepet, je s pojavom ChatGPT in hitrim razmahom aplikativne uporabe umetne inteligence, postal najbolj vroči trend v e-trgovini. Pogovorno trženje vašim potrošnikom omogoča, da komunicirajo s podjetjem prek platform za sporočanje, z uporabo pogovornih robotov ali t.i. virtualni pomočnikov. Ta oblika poslovanje postaja vse bolj priljubljena, sploh ker pogovorna umetna inteligenca danes že omogoča, da virtualni asistent pomaga kdaj celo bolj učinkovito kot človeški agent. Ena od ključnih prednosti pogovornega poslovanja je, da podjetjem omogoča zagotavljanje podpornih storitev za stranke 24/7, kar lahko močno izboljša zadovoljstvo in zvestobo kupcev. Dodatno trgovcem pomaga povečati prodajo, saj je večja verjetnost, da bodo kupci opravili nakup, ko lahko hitro in enostavno dobijo odgovore na svoja vprašanja. Z napredkom uporabe umetne inteligence (AI) in obdelave naravnega jezika (NLP) lahko klepetalni roboti vse bolje razumejo potrebe vaših kupcev in se nanje odzivajo na bolj človeški način.
Kam se v praksi razvija pogovorno trženje in kakšno vlogo ima pri tem umetna inteligenca? Kako vam lahko pomaga pri ustvarjanju dodane vrednosti? Kako lahko preko orodij za klepet aktivirate svoje kupce in gradite odnose z njimi? Na ta vprašanja bo odgovori Matjaž Možina, direktor podjetja 2Mobile, ki je specializirano za pogovorno poslovanje in izgradnjo pametnih pogovornih botov.
Države CEFTA (Central European Free Trade Agreement) s skupno 18 milijoni prebivalcev in približno milijardo evrov prometa v spletni trgovini ponujajo nove priložnosti za širitev in rast. Dr. Nina Angelovska nam bo predstavila področje geoblokiranja v CEFTA in kaj ovira čezmejno e-trgovino. Kateri so glavni izzivi lokalnih e-trgovcev in kakšna so njihova stališča?
Največji ecommerce zmagovalci ne postanejo “veliki” zato, ker bi bili najboljši v spletnem oglaševanju, email marketingu, optimizaciji konverzij, logistiki ali zaradi iskanja vedno novih čarobnih palčk za rast. Njihov temelj do uspeha se skriva v premišljenih modelih rasti, ki temeljijo na poglobljenem poznavanju ekonomike poslovanja in rasti.
Rok bo razkril 3 strateške temelje, ki vas lahko popeljejo do neslutene rasti:
1. 5 temeljnih finančnih modelov za ecommerce rast
2. Diktatorski fokus v prvi fazi rasti po vzoru “hokejske palice”
3. Strateški model rasti v prvi fazi zrelosti
Kaj, če je Slovenija premajhna za velik uspeh spletne trgovine? V zadnjem času smo zasledili veliko uspešnih zgodb slovenskih spletnih trgovcev, ki so učinkovito prodrli v tujino in tako dosegli vrtoglave prodajne številke v zelo hitrem času. Pogledali bomo v zakulisje in govorili o dobrih praksah, ki jih spletni trgovci uporabljajo danes. Sodelujoči v okrogli mizi bodo izmenjali svoje dragocene izkušnje o vstopanju na nove trge, ki so pospešile rast podjetij, ki beležijo več 10 milijonov evrov letne prodaje. Kakšne so priložnosti? Kako vstopiti na tuje trge in kam iti? Kje tičijo nevarnosti? Katere se najbolj učinkovite strategije? Vabljeni!
Pametne televizije danes postajajo res pametne. Zato se na njih odpira vedno več možnosti za dostop do končnih kupcev. In če so oglasi tudi pri spletnih pretočnih storitvah postali že stalnica, niso edini način, da lahko blagovne znamke in podjetja neposredno dostopajo do uporabnikov v udobju njihovih dnevnih sob. Kdaj bo »shoppable« vsebina prišla na velike zaslone? Kaj to pomeni za znamke in trgovce? Kdo so zares igralci s podatki v udobju naslonjačev sredi dnevnih sob?
Google Analytics Universal bo s 1. junijem 2023 prenehal z zbiranjem podatkov. Tako imamo zgolj 100 dni časa, da se pripravimo na nov UX, ki prinaša veliko novih meritev, katere lahko pojasnijo vedenje strank že pred samim nakupom. Google Analytics 4 prinaša nekaj novih poročil, vendar večina lastnikov e-trgovine še ni izkoristila celotnega potenciala »starih« poročil. V tem predavanju bo Robert pojasnil, kako nam lahko manjša osredotočenost na čiste prodajne metrike da več podrobnosti o tem, kako izdelki ustrezajo potrebam in željam strank, kaj stranke pričakujejo od nas in celo, katere izdelke postaviti v (fizično) trgovinsko izložbo. Vse z uporabo podatkov iz storitve Google Analytics 4 in s ščepcem soli poročanja in čiste analitične magije.
Uporabniška izkušnja je popularen buzzword na področju designa oz. razvoja digitalnih rešitev, ki pa v praksi mnogokrat ne dosega svojih potencialov. Sebastian bo predstavil, kako lahko s pomočjo agilnih pristopov v oblikovanju dosežemo merljive rezultate, ki se nato odražajo tudi v višji profitabilnosti podjetja, kar konec koncev dokazujejo tako mednarodne (vir: McKinsey) kot tudi lokalne (vir: KCDM) raziskave.
Spregovoril bo o tem, kako se v Creatimu lotevajo ustvarjanja dodane vrednosti s pomočjo dizajna oz. načrtovanja uporabniške izkušnje na konkretnem primeru spletne trgovine, obenem pa bo podal nekaj konkretnih izhodišč, kako lahko lastniki spletnih trgovin povečajo svojo profitabilnost.
Zadnja milja je postala sestavni del vsake ponudbe e-trgovine in v nekem smislu e-trgovina je zadnja milja. Na predavanju bomo spoznali, kako se zadnja milja spreminja in prepričali se boste, da bi morala biti zadnja milja vaša prva prioriteta. V Q&A sekciji boste lahko izvedeli tudi več o Amazon Logistics, paketnih omaricah in InPost… ter vsem o zadnji milji!
Čezmejno e-poslovanje ima veliko prednost, ki je številni trgovci – tako B2C kot B2B – še niso izkoristili. Toda ali je vaš pristop pravilen?
V predavanju bomo izpostavili potencial čezmejnega poslovanja e-trgovin, kako se pogovarjati o potrebah čezmejnega potrošnika in kako izkoristiti možnosti pošiljanja in dostave, da povečate svojo prodajo in optimizirate konverzije …. In še mnogo več!
Jesti moramo vsak dan in spletne storitve dostave hrane so ujele val, ki se je le še povečal s pomočjo Covida19. Neverjetna rast v zadnjih dveh letih je sprožila nadaljnji razvoj poslovnega modela, ki nagovarja veliko večje občinstvo kot začetni trg dostave pripravljene hrane.
Borut bo pojasnil, kako je sam doživel razvoj dostave hrane in zakaj verjame, da je celoten segment pridobil edinstveno prednost v operacijah dostave zadnjega kilometra, kar bo spremenilo e-trgovino, kot jo poznamo danes.
Direktor thinkTRIBE, Deri Jones bo pojasnil, kako je uporabniška izkušnja ključna in končna razlika v boju med blagovnimi znamkami na spletu, kjer ni več mogoče imeti edinstvenega izdelka ali storitve. Delil bo vpoglede v to, kako zagotoviti optimalno izkušnjo strank ob nenehni digitalni transformaciji ob pospeševanju spletne prodaje!
Danes lahko spremljamo trk dveh pomembnih trendov – rast neposredne prodaje potrošniku in premik k nakupovanju prek mobilnih naprav. To srečanje trendov povzroča nove in edinstvene izzive tako za ekipe v marketingu, kot tudi za vodje blagovnih znamk. Največji izziv je pridobivanje pozornosti. Tržniki se sprašujejo, “kako ustaviti drsenje po zaslonu”, ko imamo na voljo manj kot 1,5 sekunde. Na predavanju se bomo poglobili v to, kako vrhunske blagovne znamke zmagujejo v tej visoko konkurenčni bitki za pozornost.
Izvedeli bomo, zakaj je iskalnik tako pomemben za prodajo v e-trgovini. Primerjali bomo vrhunsko izkušnjo iskanja s tisto slabo in se sami prepričali o razliki in njunem vplivu na prodajo. Izvedeli bomo tudi, kaj je potrebno za uvedbo vrhunskega iskanja v e-prodaji, kje so razlike med Open-source in SaaS rešitvami. Predstavljen vam bo tudi kalkulator ROI, ki bo na voljo samo udeležencem konference.
Na predavanju bomo izvedeli, zakaj je BNPL najbolj vroča tehnologija finančnih storitev in kakšen vpliv ima na e-poslovanje. Primerjali bomo BNPL s tradicionalnimi načini plačila in se poglobili v ključne svetovne trende in statistike. Učite se od najboljših BNPL izvajalcev v regiji in svetu!
Podjetja se danes soočajo s konstantnimi spremembami trga, ki so med drugim tudi rezultat epidemije Covid-19. Vlagati morajo v programe digitalne preobrazbe, podjetja iz drugih panog uvajajo alternativne ali komplementarne storitve, pričakovanja strank glede nakupne izkušnje se povečujejo. Nagovarjati je potrebno vse več heterogenih strank (družine, samski, starejši, delavci, milenijci …), ki zahtevajo odlično nakupno izkušnjo in možnosti stika s podjetjem prek različnih kanalov, metod in frekvenc prek t.i. omnichannel sistema, ki integrira digitalni in človeški pristop. Ker se bo obseg spletne prodaje v prihodnosti le še povečeval, morajo podjetja zahteve in pričakovanja strank upravljati neposredno v digitalnem svetu, da ohranjajo prilagodljivost in nizke stroške poslovanja. Za stabilen model model podpore strankam, ki se bo ohranil tudi v prihodnje, morajo podjetje skrb za stranko prenesti od stroškovnega mesta v strateško premoženje podjetja.
Vsako podjetje prej ali slej izkoristi osnovne poganjalce svojega temeljnega ecommerce posla, ko se rast ustavi in postane enostavno predraga. V tej fazi je čas za ponovni strateški premislek, v katerem ponovno zdefiniramo svoje strateške vektorje rasti in hkrati postavimo močnejše temelje za dolgoročno rast. Na predavanju boste na podlagi praktičnih primerov in konkretnega modela spoznali kako je mogoče z le nekaj pogledi izven “škatljice” povsem obrniti posel na glavo in ustvariti podlago za povsem nove nivoje rasti.
Pogovor s top managerji največjih regijskih trgovcev in projektov:
Vrhunec dogodka bo okrogla miza z managerji, ki dnevno oblikujejo novo e-commerce realnost v regiji. Darko Dujič bo prvič v Sloveniji na enem mestu gostil tri vrhunske top managerje oz. solastnike najpomembnejših projektov v Adriatic regiji. Sodelovali bodo direktor največje spletne tržnice v regiji Mimovrste/Mall, soustanoviteljica najhitreje rastoče spletne tržnice Bazzar, in top manager največjega novega projekta spletne tržnice v regiji Ananas.
Izzivalci Amazona in AliExpresa? Kaj pomeni rast in razvoj spletnih tržnic – t.i. marketplace poslovnih modelov v regiji Adriatic? Kakšna je nova realnost digitalne trgovine, kateri so ključni izzivi razvoja, odziv potrošnikov, odnos dobaviteljev in trgovcev? Kaj bo prevladalo: novi lokalni igralci, regijski vodje ali globalni velikani?
Jerca Zajc je svoje bogato znanje in izkušnje o nastopanju ter komuniciranju nabirala v svoji skoraj dve desetletji dolgi karieri televizijske novinarke, voditeljice in moderatorke, najprej na Televiziji Slovenija, kasneje pa je sodelovala pri nastanku komercialne televizije Planet TV. V svoji karieri je intervjuvala številne politike – mnogi še pomnijo njen intervju s kontroverznim predsednikom Venezuele Hugom Chavezom. Pred štirimi leti pa se je odločila za prestop na drugo stran. Danes je vodja marketinga in poslovnega razvoja v družbi PricewaterhouseCoopers, ki sodi v mrežo ene največjih revizijskih in svetovalnih hiš na svetu, in kjer, med drugim, skrbi za strategijo komuniciranja družbe.