• 08:00

    Registracija in sprejem

  • 08:35

    Dostava, hitra trgovina, učinkovitost in zadovoljstvo kupcev

  • 08:35

    Vizija dostave “last mile” v e-trgovini 2022

    Marek Różycki, partner Last Mile Experts, nekdanji podpredsednik Amazon Logistics Europe
    Prikaži več

    Zadnja milja je postala sestavni del vsake ponudbe e-trgovine in v nekem smislu e-trgovina je zadnja milja. Na predavanju bomo spoznali, kako se zadnja milja spreminja in prepričali se boste, da bi morala biti zadnja milja vaša prva prioriteta. V Q&A sekciji boste lahko izvedeli tudi več o Amazon Logistics, paketnih omaricah in InPost… ter vsem o zadnji milji!

  • 09:15

    Priložnosti razvoja globalnega potenciala vaše e-trgovine

    Leendert van Delft, podpredsednik Global Sales Programs, Development & Global E-commerce v DHL Express
    Prikaži več

    Čezmejno e-poslovanje ima veliko prednost, ki je številni trgovci – tako B2C kot B2B – še niso izkoristili. Toda ali je vaš pristop pravilen?
    V predavanju bomo izpostavili potencial čezmejnega poslovanja e-trgovin, kako se pogovarjati o potrebah čezmejnega potrošnika in kako izkoristiti možnosti pošiljanja in dostave, da povečate svojo prodajo in optimizirate konverzije …. In še mnogo več!

  • 09:40

    Dostava sušija je le začetek razvoja ultra hitre dostave

    Borut Markelj, ustanovitelj ehrana.si, bivši generalni direktor Glovo Slovenija
    Prikaži več

    Jesti moramo vsak dan in spletne storitve dostave hrane so ujele val, ki se je le še povečal s pomočjo Covida19. Neverjetna rast v zadnjih dveh letih je sprožila nadaljnji razvoj poslovnega modela, ki nagovarja veliko večje občinstvo kot začetni trg dostave pripravljene hrane.

    Borut bo pojasnil, kako je sam doživel razvoj dostave hrane in zakaj verjame, da je celoten segment pridobil edinstveno prednost v operacijah dostave zadnjega kilometra, kar bo spremenilo e-trgovino, kot jo poznamo danes.

  • 10:05

    Ohranjanje optimalne izkušnje strank v nenehno spreminjajočem se svetu digitalne transformacije

    Deri Jones, direktor pri thinkTRIBE
    Prikaži več

    Direktor thinkTRIBE, Deri Jones bo pojasnil, kako je uporabniška izkušnja ključna in končna razlika v boju med blagovnimi znamkami na spletu, kjer ni več mogoče imeti edinstvenega izdelka ali storitve. Delil bo vpoglede v to, kako zagotoviti optimalno izkušnjo strank ob nenehni digitalni transformaciji ob pospeševanju spletne prodaje!

  • 10:25

    7

    Odmor

  • 10:50

    Platforma. Tehnologija. Plačila. Vizija prihodnjega razvoja.

  • 10:50

  • 11:30

    Kako inteligentne kreativne rešitve redefinirajo performance marketing?

    Siniša Raković, direktor podjetja Hunch
    Prikaži več

    Danes lahko spremljamo trk dveh pomembnih trendov – rast neposredne prodaje potrošniku in premik k nakupovanju prek mobilnih naprav. To srečanje trendov povzroča nove in edinstvene izzive tako za ekipe v marketingu, kot tudi za vodje blagovnih znamk. Največji izziv je pridobivanje pozornosti. Tržniki se sprašujejo, “kako ustaviti drsenje po zaslonu”, ko imamo na voljo manj kot 1,5 sekunde. Na predavanju se bomo poglobili v to, kako vrhunske blagovne znamke zmagujejo v tej visoko konkurenčni bitki za pozornost.

  • 11:55

    Vloga vrhunskega iskalnika za uspeh e-trgovine: najboljše prakse in pridobljene izkušnje

    Antanas Baksys, mednarodni strokovnjak za e-trgovino ter direktor in soustanovitelj SearchNode
    Prikaži več

    Izvedeli bomo, zakaj je iskalnik tako pomemben za prodajo v e-trgovini. Primerjali bomo vrhunsko izkušnjo iskanja s tisto slabo in se sami prepričali o razliki in njunem vplivu na prodajo. Izvedeli bomo tudi, kaj je potrebno za uvedbo vrhunskega iskanja v e-prodaji, kje so razlike med Open-source in SaaS rešitvami. Predstavljen vam bo tudi kalkulator ROI, ki bo na voljo samo udeležencem konference.

  • 12:20

    BNPL (Kupite zdaj, plačajte pozneje) preoblikuje prihodnost prodaje e-trgovin

    Miša Živič, direktor in soustanovitelj Leanpay
    Prikaži več

    Na predavanju bomo izvedeli, zakaj je BNPL najbolj vroča tehnologija finančnih storitev in kakšen vpliv ima na e-poslovanje. Primerjali bomo BNPL s tradicionalnimi načini plačila in se poglobili v ključne svetovne trende in statistike. Učite se od najboljših BNPL izvajalcev v regiji in svetu!

  • 12:45

    Kosilo

  • 13:35

    Novi kanali, nove interakcije s kupci, nove priložnosti

  • 13:35

  • 14:05

  • 14:30

  • 14:55

    Tri ključna sredstva, da podpora strankam pripelje do uspeha e-trgovine

    Paolo Fiordi, vodja strateškega svetovanja pri Alkemy
    Prikaži več

    Podjetja se danes soočajo s konstantnimi spremembami trga, ki so med drugim tudi rezultat epidemije Covid-19. Vlagati morajo v programe digitalne preobrazbe, podjetja iz drugih panog uvajajo alternativne ali komplementarne storitve, pričakovanja strank glede nakupne izkušnje se povečujejo. Nagovarjati je potrebno vse več heterogenih strank (družine, samski, starejši, delavci, milenijci …), ki zahtevajo odlično nakupno izkušnjo in možnosti stika s podjetjem prek različnih kanalov, metod in frekvenc prek t.i. omnichannel sistema, ki integrira digitalni in človeški pristop. Ker se bo obseg spletne prodaje v prihodnosti le še povečeval, morajo podjetja zahteve in pričakovanja strank upravljati neposredno v digitalnem svetu, da ohranjajo prilagodljivost in nizke stroške poslovanja. Za stabilen model model podpore strankam, ki se bo ohranil tudi v prihodnje, morajo podjetje skrb za stranko prenesti od stroškovnega mesta v strateško premoženje podjetja.

  • 15:20

  • 15:40

    20

    Odmor

  • 16:00

    Spletne tržnice – nova lokalna realnost trgovine? Pogovor s top managerji največjih regijskih trgovcev in projektov

  • 16:00

    Odklenite pravo strategijo za neomejeno rast

    Rok Hrastnik, direktor Guericom d.o.o. in velik strokovnjak mednarodne spletne prodaje
    Prikaži več

    Vsako podjetje prej ali slej izkoristi osnovne poganjalce svojega temeljnega ecommerce posla, ko se rast ustavi in postane enostavno predraga. V tej fazi je čas za ponovni strateški premislek, v katerem ponovno zdefiniramo svoje strateške vektorje rasti in hkrati postavimo močnejše temelje za dolgoročno rast. Na predavanju boste na podlagi praktičnih primerov in konkretnega modela spoznali kako je mogoče z le nekaj pogledi izven “škatljice” povsem obrniti posel na glavo in ustvariti podlago za povsem nove nivoje rasti.

  • 16:25

    Marketplace growth: ali je prevlada spletnih tržnic tista, ki bo spremenila maloprodajo?

    moderira Darko Dujič, direktor WeTeh, solastnik ePonuda/Shoptok, ex-Google

    Pogovor s top managerji največjih regijskih trgovcev in projektov:

    Prikaži več

    Vrhunec dogodka bo okrogla miza z managerji, ki dnevno oblikujejo novo e-commerce realnost v regiji. Darko Dujič bo prvič v Sloveniji na enem mestu gostil tri vrhunske top managerje oz. solastnike najpomembnejših projektov v Adriatic regiji. Sodelovali bodo direktor največje spletne tržnice v regiji Mimovrste/Mall, soustanoviteljica najhitreje rastoče spletne tržnice Bazzar, in top manager največjega novega projekta spletne tržnice v regiji Ananas.

    Izzivalci Amazona in AliExpresa? Kaj pomeni rast in razvoj spletnih tržnic – t.i. marketplace poslovnih modelov v regiji Adriatic? Kakšna je nova realnost digitalne trgovine, kateri so ključni izzivi razvoja, odziv potrošnikov, odnos dobaviteljev in trgovcev? Kaj bo prevladalo: novi lokalni igralci, regijski vodje ali globalni velikani?

  • 17:15

    No borders party & networking (do 19:00)

Predavanja bodo v angleškem jeziku, simultano prevajanje ne bo omogočeno.
Organizator si pridržuje pravico do spremembe programa.

Moderator Digital Commerce Summit

Aljoša Ternovšek

Aljoša Ternovšek je bil rojen leta 1972 v Mariboru. Po končani srednji šoli je doštudiral na Akademiji za gledališče, radio, film in televizijo v Ljubljani, smer dramska igra. Po končanem študiju je dve leti ustvarjal kot svobodni umetnik, kasneje pa se je zaposlil v Mestnem gledališču ljubljanskem. Leta 2005 se je preselil v Mestno gledališče Ptuj, kjer je igral do leta 2009, od leta 2011 pa je član igralskega ansambla Prešernovega gledališča iz Kranja.
Med drugimi dosežki velja omeniti nagrado Združenja dramskih umetnikov Slovenije za vlogo Bajana v predstavi Stenica in Borštnikovo nagrado za vlogo Wladeka v predstavi Naš razred.
Večina pa Aljošo pozna po vlogi Dušana Vaupotiča-Duleta iz filma Kleščar ter oddaje Tistega lepega popoldneva in v zadnjih letih kot voditelja kviza Vem.